Mijn naam is Susanna Franken. Ik ben getrouwd en heb drie prachtige kinderen.
Ondanks dat het hebben van een jong gezin een fulltime baan kan zijn, ben ik begonnen als Professional Organizer.![]()

Maar waarom?
Een aantal jaren geleden ben ik in een burn-out beland. Ik heb kunnen ervaren hoe het is om de regie in je leven kwijt te raken en je geleefd te voelen.
Afwas laten staan op het aanrecht totdat de kasten leeg zijn, manden vol met wasgoed waarvan je niet meer weet of het schoon of vies is, onbedoeld dubbele afspraken maken en uitgeblust op de bank hangen en achterstand in je administratie.. Ik heb het allemaal meegemaakt!
Ik ben erachter gekomen hoeveel rust en ruimte ik in mijn leven kon vinden door aan de slag te gaan met het opruimen en ordenen van mijn leven.
Het werd mijn verlangen om anderen te helpen die hier ook tegenaan lopen. Naast de jaren van verdiepen en praktisch toepassen van verschillende methodes en theorieën in mijn eigen leven heb ik de opleiding ‘Professional Organizer’ gevolgd bij De Huishoudcoach®. Zodat ik jou op een professionele manier kan helpen om hetzelfde te bereiken
Maar waar begin je? Je begint het dichtst bij jezelf, namelijk je thuis. Wanneer je ruimte vindt in je huis krijg je ruimte in je leven. Ruimte die je kunt besteden aan de dingen die jij écht graag wil doen in je leven. Ik heb dit mogen ervaren en het heeft mijn leven compleet veranderd.
Ik ben ervan overtuigd dat het voor iedereen mogelijk is om een opgeruimder leven te hebben en je huis op orde te houden. Daarom ben ik begonnen als Professional Organizer.