Eén van dingen die thuis tot grote ergernissen kan leiden, of zelfs grote problemen met zich mee kunnen brengen is het niet terug kunnen vinden van belangrijke papieren of het ontbreken van een goede administratie. Juist op de momenten dat je het nodig hebt, weet je niet meer goed waar je het hebt gelaten.
Papieren kunnen in grote stromen binnenkomen en poststukken verdwijnen ongeopend ergens op een stapel of in een la. Je bent misschien ooit met goede moed begonnen met het opzetten van een administratie systeem met ordners, maar op de één of andere reden lukt het niet om het bij te houden.
Het is lastig om een administratie goed bij te houden wanneer je voor jezelf (en je gezin) geen vaste structuur hebt om je binnenkomende post of papieren te verwerken. Het begint vaak al bij de brievenbus. Poststukken die door de brievenbus komen kan ongeopend weg worden gelegd, omdat;
- je vreest voor de inhoudt (slecht nieuws of betalingen)
- je geen tijd hebt of neemt om even rustig te lezen wat erin staat
- je niet weet waar je het moet laten
- niet weet wat je er mee moet doen
In alle gevallen wil je er het liefst op dat moment niet mee bezig houden. Soms kan het fijn zijn als iemand je kan helpen door met je mee te kijken.
Ik kan je helpen om:
- een structuur te krijgen in je binnenkomende post
- een simpele en goed werkende basisadministratie op te zetten.
- samen die stapels papieren weg te werken
- zorgen ervoor dat je makkelijk alles terug kunt vinden
Zo voorkom je stress en achterstallige betalingen en geeft het Ruimte in je Leven.
Meer weten? Neem dan hier vrijblijvend contact met mij op!
